سوالات متداول

آیا شما هم سوالی دارید؟

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ مورد نظر خود را پیدا نکردید، لطفا سوال خود را برای ما ارسال کنید. تیم پشتیبانی ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

سوالات پر تکرار کاربران و مشتریان

برای ثبت سفارش حتما باید عضو رسام الکترونیک شوم؟

نیازی به ثبت نام اولیه نیست. در هنگام ثبت سفارش، در صورت نداشتن حساب کاربری یک رمز عبور از شما گرفته خواهد شد که برای ایجاد حساب کاربری استفاده می شود. 

نحوه بررسی آخرین وضعیت یک سفارش ( کد رهگیری مرسوله پستی - کد های تخفیف و ... )

مراحل زیر را طی کنید
پنل کاربری> سفارش ها> بخش عملیات ها> نمایش

توجه: جهت اطلاع از آخرین وضعیت سفارش، به ازای هر یادداشت جدیدی که به سفارش شما اضافه می شود یک ایمیل به حساب کاربری شما ارسال می گردد.

شیوه ارائه بسته های آموزشی به چه شکل است؟

تولیدات این شرکت شامل دو بخش زیر می شود:

 1. دستگاه ها و ادوات اتوماسیون صنعتی 

 2. بسته های آموزشی پروژه محور که بر اساس محصولات صنعتی طراحی شده اند.

نحوه دریافت بسته های آموزشی به چه صورت است؟

به طور کلی بلافاصله پس از ثیت سفارش لینک دانلود آموزش ها در پروفایل شما قابل دسترس خواهد بود. (در عین حال این لینک ها به ایمیل شما نیز ارسال می شوند.)
در صورت تمایل به دریافت پک (CD) آموزش در آخرین مرحله از خرید می توانید یک روش پستی را برای ارسال پک فیزیکی محصول انتخاب نمایید.
توجه: حتی اگر ارسال پستی پک را انتخاب نمایید، لینک های دانلود آموزش بلافاصله در دسترس شما قرار خواهند گرفت تا قبل از رسیدن پک آموزش قادر به استفاده از آموزش باشید.

آیا امکان ارتباط مستقیم با مدرس جهت مشاوره و کمک در ساخت پروژه ها وجود دارد؟

بله. در هر صورت میتوانید با استفاده از شماره های معرفی شده در انتهای صفحه اصلی و بخش تماس با ما از خدمات مشاوره عمومی و رایگان بهره ببرید.

آیا کدهای نرم افزاری و فایل های اجرایی آن که در آموزش نوشته می شود، به همراه بسته های آموزشی، داده می شود؟

بله. تمامی فایل و محتویاتی به همراه بسته آموزشی برای کاربر ارسال خواهد شد. 

مراحل ثبت سفارش و خرید بسته آموزشی مورد نظر به چه شکل است؟

مراحل ثبت سفارش آموزش مورد نظر شما بسیار ساده است و مراحل آن در ادامه آمده است: 

1. از طریق دکمه “افزودن به سبد” آموزش مورد نظر خود را به سبد اضافه نمایید. 

2. شما از دو روش می توانید سفارش های خود را مشاهده و نسبت به پرداخت هزینه های آن اقدام نمایید. روش اول این است که در بالای صفحه آموزش شما، دکمه ای با عنوان “نمایش سبد سفارش” وجود دارد که شما می توانید در این قسمت آموزشات خود را اضافه و یا کم نمایید و پس از آن به روز رسانی کنید. در نهایت نیز از طریق دکمه “ثبت و پرداخت سفارش” می توانید هزینه مورد نظر را پرداخت نمایید. روش دوم این است که می توانید تمامی مراحل گفته شده در روش اول را با کلیک بر روی گزینه “سبد” که در بالای صفحه شما نمایش داده می شود، پیگیری نمایید. 

3. پس از انتخاب گزینه “ثبت و پرداخت سفارش” فرم مربوطه را تکمیل نمایید و در آن مواردی را که مدنظر دارید مانند روش دریافت آموزش ها و … انتخاب نمایید. 

4. شرایط استفاده از خدمات را مطالعه نمایید و پس از آن تیک مربوط به مطالعه آن را کلیک کنید. 

5. در نهایت نیز گزینه “ثبت و پرداخت سفارش” را کلیک کنید و مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید. 

6. پس از انجام مراحل فوق ایمیل تاییدیه برای شما ارسال خواهد شد و همکاران در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی خواهند کرد

در صورت درخواست ارسال فیزیکی محصول، بعد از چند روز به دستمان می رسد؟

بسته به نوع ارسال متفاوت است: 

1. پست سفارشی: 3 تا 5 روز 

2. پست پیشتاز: 1 تا 3 روز 

3. تیپاکس: 1 تا 2 روز در عین حال فراموش نکنید که در هر صورت لینک دانلود به صورت آنی برای شما ارسال خواهد شد تا در مواقع ضرروری به آموزش دسترسی سریع داشته باشید.

DVD که تهیه نمودم، باز نمی شود. چه کاری انجام دهم؟

همه DVD ها Verify می شوند و صحت آنها بررسی می شود. اما در صورت مشکل می توانید با پشتیبانی تماس حاصل کنید.

تمامی فایل ها را دانلود نموده ام، چگونه می توانم از فایل های RAR استفاده نمایم؟ ( اکسترکت کردن )
در هنگام Extract کردن فایل ها با پیغام The archive is either in unknown format or damaged مواجه می شوم، دلیلش چیست؟

این خطا دو دلیل عمده دارد: 
1. ورژن نرم افزار Winrar شما پایین است. لطفا آخرین ورژن را دانلود و نصب کنید.

2.به دلیل دانلود ناقص فایل ها ظاهر می شود. لطفا مجددا فایل ها را دانلود نمایید

هنگام دانلود فایل با خطای ۴۰۴ مواجه می شوم؟

این مشکل به خاطر از کار افتادن لینک دانلود به وجود می آید که آن را از طریق بخش پشتیبانی و فروش پیگیری نمایید. برای این کار می توانید ایمیلی را که دریافت کرده اید، ریپلای نمایید و این مورد را اطلاع دهید تا پیگیری شود

هنگام دانلود فایل با خطای ۵۰۳ مواجه می شوم و یا هنگام دانلود فایل های چند بخشی، یک و یا چند بخش دانلود نمی شوند؟

در زمان دانلود فایل های چندبخشی، سعی کنید که فایل ها را یک به یک دانلود نمایید و از دانلود همزمان چندین فایل اجتناب نمایید. در برخی مواقع، سرور به دلیل ترافیک بالا، اجازه دانلود همزمان بیش از یک فایل را به کاربران نمی دهد.

بر روی لینک دانلود کلیک می کنیم ولی فایل دانلود نمی شود؟

امکان دارد به دلیل ترافیک بالای سرور در برخی ساعات، دانلود با کمی تاخیر شروع شود و شما گمان کنید امکان دانلود وجود ندارد. در این حالت، لینک های دانلود را در نرم افزار مدیریت دانلود مانند دانلود منیجر کپی نمایید، تا دانلود به محض امکان پذیر بودن، توسط این نرم افزار انجام شود.

لینک های دانلود من کار نمی کنند، چه کنم؟

یکی از دلایلی که ممکن است لینک دانلود کار نکند، سرعت پایین اینترنت و یا مشکل از مرورگر شما باشد. ابتدا Ctrl+F5 را بزنید و مجددا روی لینک دانلود کلیک نمایید. اگر باز هم مشکل حل نشد، نرم افزار IDM را نصب نمایید و مجددا تلاش نمایید. اگر بازهم مشکل حل نشد، همان ایمیلی را که از ما دریافت نموده اید ریپلای نمایید و اطلاع دهید تا مجددا لینک های دانلود برایتان ارسال شود.

لینک های دانلود تا چه زمانی اعتبار دارند؟

فعال بودن لینک های دانلود تا مدت 3 ماه توسط رسام الکترونیک تضمین می شود. لازم به ذکر است که صرفا آموزش های غیر رایگان شامل این قاعده هستند و آموزش های رایگان، دارای لینک دائمی می باشند.

سوالات خود را

از ما بپرسید

    خانهخدمات سوالاتتماسفروشگاه